دنبال میکنم

تخفیفات شگفت انگیز در صفحه اینستاگرام هایپرگل

پیام میفرستم

پشتیبانی سریع واتساپ فروشگاه هایپرگل

پشتیبانی 49 00 00 43 - 021 داخلی 116

شماره تماس: 02143000049

0

عضویت

پس از وارد کردن آدرس ایمیل لینکی به ایمیل شما ارسال میگردد که حاوی لینک تعیین رمز عبور است.

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش و برای تجربه خرید بهتر استفاده میشود

زبان گل‌ها – معانی گل‌های مورد علاقه‌ی شما

معانی گل‌های مختلف آیا عبارت «با گل بیانش کن» را شنیده اید؟ در طول تاریخ و در فرهنگ‌های مختلف معانی گل‌ها تغییرات بسیاری کرده اس است. شما بارها شکل‌های مختلف نوشتاری آن را از کتاب مقدس عبری گرفته تا نمایشنامه‌های شکسپیر دیده اید. اما تنها در دوران ویکتوریا بود که فلوریوگرافی یا زبان گل‌ها محبوبیت […]

being there
26 فروردین 1402
jabar
مجله هایپرگل
211 views

معانی گل‌های مختلف

آیا عبارت «با گل بیانش کن» را شنیده اید؟ در طول تاریخ و در فرهنگ‌های مختلف معانی گل‌ها تغییرات بسیاری کرده اس است. شما بارها شکل‌های مختلف نوشتاری آن را از کتاب مقدس عبری گرفته تا نمایشنامه‌های شکسپیر دیده اید. اما تنها در دوران ویکتوریا بود که فلوریوگرافی یا زبان گل‌ها محبوبیت یافت.

فلوریوگرافی

امروزه، ما همچنان از گل‌ها برای بیان احساسات خود بدون کلام استفاده می‌کنیم. آن‌ها به ما اجازه می‌دهند قدردانی، مراقبت و موارد دیگر را نشان دهیم. در ادامه هایپرگل لیستی از گل‌های محبوب و معانی آن‌ها را ارائه کرده است. با ما همراه باشید.

گل رز

گل رز

گل رز به طور گسترده نماد جاودانه عشق در نظر گرفته می‌شود. اما هر یک از رنگ‌های آن معنی متفاوتی دارد. گل رز قرمز محبوب نشان دهنده عشق و اشتیاق است و معمولاً به یک معشوق داده می‌شود. در همین حال، رنگ زرد دلالت بر دوستی و مراقبت دارد. گل رز سفید که به طور سنتی با ازدواج مرتبط است، ادای احترامی است به آغازی جدید. از طرف دیگر رزهای صورتی نشان دهنده شادی و قدردانی هستند.

گل لاله

گل لاله

در حالی که گل رز به طور کلی عشق رمانتیک را منتقل می‌کند، لاله‌ها نماد عشق کامل، عمیق و بی پایان هستند. این نماد در مورد همه عزیزان شماست، چه برای یکی از اعضای خانواده یا یک دوست ارزشمند. لاله‌ها هدیه‌ای متفکرانه برای نشان دادن عشق به کسانی است که دوستشان می‌دارید. این گل‌ها همچنین برای بسیاری از فضاها به عنوان دکوراسیون خانه شما مناسب هستند. تاج گل یا حلقه گل با این گل‌ها مطمئناً هر اتاقی را روشن می‌کند.

گل ارکیده

گل ارکیده

ارکیده‌ها نمادهای مختلفی دارند که یکی از آن‌ها ظرافت است. در دوران ویکتوریا، این گل‌های بلند و باریک فقط در مناطق استوایی رشد می‌کردند. مردم این شکوفه‌ها را جمع آوری می‌کردند و به نشانه تجمل و ذائقه پاک هدیه می‌دادند.

در کشور چین ارکیده‌ها به عنوان نمادی از ثروت به کار می‌روند. آن‌ها را می‌توانید برای نشان دادن تجمل در خانه خود استفاده کنید. همچنین این گل‌ها را می‌توانید به عنوان طلسم خوش شانسی برای همسالان یا خویشاوندان خود در نظر بگیرید.

گل کوکب

گل کوکب

رایج ترین معنای گل کوکب، یافتن قدرت درونی است. این نمادگرایی ریشه در توانایی گل برای تحمل شرایط سخت را دارد. شکوفه‌های بومی در ارتفاعات آمریکای مرکزی و مکزیک وجود دارند. به طوری که مکزیک گل کوکب را گل ملی خود در نظر دارد.

گل پیونی

گل پیونی

گل پیونی هم در تاریخ و هم در اساطیر از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین معانی بسیاری دارد. این گل‌های تماشایی بیش از 1600 سال است که در سلسله‌های مختلف چین کشت می‌شود. این گل که “سلطان گل‌ها” لقب گرفته است، نمادی از شرافت و ثروت است. در همین حال، اساطیر یونانی گل پیونی را به شفقت یا خجالت ارتباط می‌دهند.

گل بابونه

معانی گل‌های مختلف گل بابونه

دیزی نمادی مقدس برای فریا، الهه عشق، زیبایی و باروری بود. به این ترتیب این گل‌ها نمادی از زایمان و مادر شدن هستند. گاهی اوقات به عنوان تبریک به مادران جدید هدیه داده می‌شوند. بابونه همچنین نماد شروع جدید است. در واقع، انگلیسی‌های قدیمی از آن به عنوان “چشم روز” یاد می‌کردند. گلبرگ‌های آن شب‌ها به سمت مرکز زردش جمع می‌شدند و در روز دوباره باز می‌‍شدند. در حالی که معمولا به عنوان یک گل سفید به تصویر کشیده می شود، در طیف وسیعی از سایه های آبی، صورتی و قرمز نیز وجود دارد.

گل کاغذی

معانی گل‌های مختلف گل کاغذی

گل کاغذی به طور گسترده به عنوان نشانه‌ای از استقبال، صلح و تجارت آزاد در نظر گرفته می‌شود. بومی آمریکای جنوبی است و در مناطق گرمسیری در سراسر جهان رشد می‌کند. مردم محلی از آن برای خوشامدگویی به بازدیدکنندگان هاوایی استفاده می‌کنند، در حالی که کشورهایی از جمله استرالیا، فیجی و هند از این گل در جشنواره‌ها استفاده می‌کنند.

کلام آخر

اکنون که با زبان گل‌ها و معانی آن‌ها آشنا شدید، می‌توانید راه‌های بی شماری برای بیان احساسات خود با استفاده از گل‌ها انتخاب کنید، که ممکن است به اندازه پیام‌هایی که می‌خواهید از طریق آن‌ها منتقل کنید، دوام داشته باشد.

هایپرگل امیدوار است در انتخاب مناسب‌ترین گل به شما کمک کرده باشد. برای خرید گل‌های منتخب خود از طریق سایت هایپرگل اقدام نمایید.