دنبال میکنم

تخفیفات شگفت انگیز در صفحه اینستاگرام هایپرگل

پیام میفرستم

پشتیبانی سریع واتساپ فروشگاه هایپرگل

پشتیبانی 49 00 00 43 - 021 داخلی 116

شماره تماس: 02143000049

0

عضویت

پس از وارد کردن آدرس ایمیل لینکی به ایمیل شما ارسال میگردد که حاوی لینک تعیین رمز عبور است.

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش و برای تجربه خرید بهتر استفاده میشود

طراحی فضاهای داخلی با گیاهان خانگی

اگر در بازی سبزینگی تازه کار هستید، پیدا کردن یک گیاهان خانگی مناسب می‌تواند کمی ترسناک باشد. چه به دنبال یک درخت با نگهداری کم باشید، چه به دنبال بومیان مقاوم در برابر آب و هوا باشید یا حتی یک هیولای سبز بزرگ، تقریباً نوعی گیاه وجود دارد که مناسب آن سبک است. هایپرگل برای […]

گیاه خانگی
23 اردیبهشت 1402
jabar
مجله هایپرگل
305 views

اگر در بازی سبزینگی تازه کار هستید، پیدا کردن یک گیاهان خانگی مناسب می‌تواند کمی ترسناک باشد. چه به دنبال یک درخت با نگهداری کم باشید، چه به دنبال بومیان مقاوم در برابر آب و هوا باشید یا حتی یک هیولای سبز بزرگ، تقریباً نوعی گیاه وجود دارد که مناسب آن سبک است.

هایپرگل برای صرفه جویی در وقت شما، تمام نکات و ترفندهای دکوراسیون منزل در ارتباط با گیاهان خانگی را گردآوری کرده است. با ما همراه باشید.

گیاهان خانگی در منزل

چرا باید از گیاهان خانگی برای دکوراسیون استفاده کرد؟

مردم به دلایل متنوعی وارد بازی گیاهان خانگی می‌شوند. از تقویت زیبایی شناسی گرفته تا افزودن شخصیت و ایجاد آرامش ذهنی به زندگی روزمره، گیاهان خانگی یکی از اکسسوری‌های داخل خانه هستند.

فضاهای خالی خود را روشن کنید.

دفعه بعد که وارد اتاقتان می‌شوید، متوجه گوشه‌ای خالی می‌شوید که واقعاً کامل به نظر نمی‌رسد، این بار به جای مبلمان معمولی‌تان، گیاهان داخلی را امتحان کنید. هیچ چیز مانند یک گلدان زیبا، قفسه کتاب یا اتاق نشیمن خالی شما را زیبا نمی‌کند. گیاهان آپارتمانی اتاق را کامل می‌کنند و در عین حال حس تازه‌ای را به خانه می‌آورند.

قرار دادن گیاه خانگی در فضای خالی

به خانه خود شخصیت تزریق کنید.

گیاهان آپارتمانی کاملا با زیبایی طراحی داخلی در ارتباط هستند و گرایش به رنگ‌های سبز برگ گیاهان توجه هر صاحب خانه‌ای را به خود جلب می‌کند. هر گونه گیاهی شخصیت منحصر به فردی را به فضاهای داخلی و خارجی شما می‌آورد. همه گیاهان زیبا به خانه شما نشاط می‌بخشند و با خلاقانه‌ترین روش‌ها نور را به داخل خانه می‌آورند.

افزودن شخصیت به خانه

به فضا بافت اضافه کنید.

گیاهان خانگی ترفند هر طراح داخلی برای تسلط بر هنر بافت است. از سقف‌های بلند گرفته تا زمین، طراحی داخلی با گیاهان، بافت‌های موجود در طبیعت را برای شما به ارمغان می‌آورد (به برش‌های بلند علف‌های زینتی در یک گلدان مجسمه‌ای یا الگوها و شکل‌های بی‌نهایت پیچیده و مسحورکننده کاکتوس‌ها فکر کنید).

بافت گیاهان خانگی

ارتقای کیفیت هوا

برخی از گیاهان خانگی در تولید سطوح بالایی از اکسیژن موثر اند. با فیلتر کردن ناخالصی‌های مضر، این سوپراستارهای تصفیه‌کننده هوا کار بسیار خوبی برای پر کردن خانه شما با هوای تازه و تمیز انجام می‌دهند. اگر این گیاهان را در اتاق خواب نگه دارید، سلامت کلی و کیفیت خواب شما را در شب بهبود می‌بخشد.

گیاهان خانگی

آرامش ذهنی و خلاقیت به همراه دارد.

اکثر مطالعات ادعا می‌کنند که گیاهان آپارتمانی تمایل به ایجاد یک محیط تمیز و سالم دارند که باعث کاهش سطح استرس می‌شود. گیاه درمانی امروزه یک مسئله مهم به شمار می‌رود. چه کسی می‌دانست که گیاهان خانگی همچنین می‌توانند به شما انگیزه دهند که سازنده‌تر و خلاق‌تر باشید؟

گیاه خانگی

بهترین گیاه‌ها برای دکوراسیون

گیاهان خانگی خوش شانسی (Good luck plants)

از گیاهان زیبای رومیزی گرفته تا شاخ و برگ‌های آبشاری به سمت زمین، گیاهان شانس دارای اشکال مختلف و تنوع رنگی فراوان هستند، از قهوه‌ای شکلاتی تا قرمز درخشان. این گیاهان برای ترتیبات فنگ شویی ساخته شده اند که ثروت شما را افزایش می‌دهد و می‌توان آن را هم در داخل و هم در خارج از منزل نگهداری کرد.

گیاه شانس

گیاهان خانگی هوایی

گیاهان هوا سرگرم کننده هستند زیرا می‌توانید آن‌ها را به روش‌های مختلفی نمایش دهید. آن‌ها ریشه ندارند و مواد مغذی را از طریق برگ‌های خود جذب می‌کنند. از این رو برای افرادی که فراموش می‌کنند گیاهان خانگی خود را آبیاری کنند یا زمانی برای رسیدگی به مشکلات خاک ندارند، گزینه ای عالی هستند.

گیاهان هوایی

گیاهان خانگی با نگهداری کم

همه ما آن دسته از گیاهان داخلی را دیده‌ایم که برگ‌هایشان بسیار بلند است و سقف‌ها را گردگیری می‌کنند، اما برای رساندن فضای سبز شما به آن سطح، مراقبت بسیار و زمان زیادی می‌طلبد. بنابراین اگر وقت و انگیزه این کار را ندارید، گیاهان آپارتمانی با مراقبت آسان را انتخاب کنید. گیاه زاموفولیا یکی از گزینه‌های قابل اعتماد گیاه خانگی برای مبتدیان است. این گیاه می‌تواند در برابر انواع عوامل کمتر از حد ایده آل مانند آبیاری کم یا هوای خشک مقاومت کند. همچنین از همه مهمتر برای آپارتمان نشینان، این گیاه می تواند محیط‌های کم نور را به راحتی تحمل کند.

«ملکه مرمری» پوتوس بسیار بیشتر از آنچه از نام سلطنتی پیداست، یکی از گیاهان با نیاز به نگهداری کم است. به عنوان یکی از گیاهانی که توسط ناسا برای افزایش کیفیت هوا ثابت شده است، این گیاه میهمان عالی برای خانه است و همچنین ظاهری زیبا دارد.

گیاه زاموفیلیا

کلام آخر

انتخاب گیاه آپارتمانی متناسب با فضای زندگی شما کار ساده‌ای نیست. برای دریافت مشاوره و انتخاب بهترین گل متناسب با فضای خود با کارشناسان ما  در هایپرگل تماس بگیرید.