دنبال میکنم

تخفیفات شگفت انگیز در صفحه اینستاگرام هایپرگل

پیام میفرستم

پشتیبانی سریع واتساپ فروشگاه هایپرگل

پشتیبانی 49 00 00 43 - 021 داخلی 116

شماره تماس: 02143000049

0

عضویت

پس از وارد کردن آدرس ایمیل لینکی به ایمیل شما ارسال میگردد که حاوی لینک تعیین رمز عبور است.

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش و برای تجربه خرید بهتر استفاده میشود

فیلم‌هایی برای عاشقان گل!

فیلم‌ها و گل‌ها , معرفی فیلم‌هایی با بوی گل فیلم‌ها و گل‌ها نقاط مشترک بسیاری با هم دارند: عاشقانه‌ها، نمادگرایی، تنوع بی پایان و قدرت ستاره. بعلاوه، گل‌ها فتوژنیک (خوش عکس) نیز هستند! صدا، دوربین، گل! برخی از فیلم‌ها از نمادگرایی گل نهایت استفاده را می‌کنند و آن را تقریبا به شخصیت اصلی تبدیل می‌کنند. […]

the great gatsby
14 فروردین 1402
jabar
مجله هایپرگل
223 views

فیلم‌ها و گل‌ها , معرفی فیلم‌هایی با بوی گل

فیلم‌ها و گل‌ها نقاط مشترک بسیاری با هم دارند: عاشقانه‌ها، نمادگرایی، تنوع بی پایان و قدرت ستاره. بعلاوه، گل‌ها فتوژنیک (خوش عکس) نیز هستند!

صدا، دوربین، گل!

برخی از فیلم‌ها از نمادگرایی گل نهایت استفاده را می‌کنند و آن را تقریبا به شخصیت اصلی تبدیل می‌کنند. برخی دیگر گل‌هایی را در نقش‌های کوتاه نشان می‌دهند که داستان را مشخص می‌کند. برای مورد دوم، The Black Dahlia (گل کوکب سیاه) را در نظر بگیرید. این نام از یک قاتل بدنام سریالی هالیوودی وام گرفته است. کوکب سیاه یک تصویر بصری قابل توجه و قابل تشخیص را به فیلم متصل می‌کند. همچنین استفاده از تک کلمه “گل رز” در سکانس پایانی فیلم Citizen Kane گفت و گوهای بی پایانی از معنای آن به وجود آورده است. هیچ یک موضوع کامل را در بر ندارند، اما اثری که از خود به جای می‌گذارند جسورانه و پاک نشدنی است. فیلم ترسناک midsommar، همچنین عمیقاً دارای گل‌های رنگارنگ و انبوهی از تصاویر و نمادهای گل است که تضاد درخشانی با مضامین تیره‌تر آن دارد.

در این مقاله، هایپر گل به فیلم‌هایی که به شکل توسعه یافته‌ای از گل‌ها استفاده کرده اند اشاره دارد. با ما همراه باشید.

خانه گل‌ها (La Casa de Las Flores)

la casa de las flores

این کمدی سیاه، ساخته کارگردان مکزیکی Manolo Caro، بر اساس سریالی با همین عنوان است. این فیلم یک گل فروشی خانوادگی را نشان می‌دهد که بیش از 50 سال متعلق به خانواده ثروتمند د لا مورا است (یک خانواده به شدت فریبنده)!

این سریال با برخوردی همدلانه و مضامین فمنیستی، محبوبیت بسیاری به دست آورده است. مانند سریال، فیلم از نظر بصری خیره کننده است، و داستانی گیرا دارد. بنابراین ارزش دیدن یا تماشای مجدد را دارد!

فیلم‌ها و گل‌ها, گتسبی بزرگ (The Great Gatsby)

فیلم‌ها و گل‌ها the great gatsby

رمان اصلی فیتزجرالد مملو از نمادگرایی گل است، بنابراین جای تعجب نیست که در فیلم باز لورمن، گتسبی بزرگ، گل‌ها پس زمینه‌ای زنده، سرسبز و بسیار نمادین را ارائه می‌دهند. در این فیلم گل‌ها در اوج قرار دارند، اما دو گل برجسته در فیلم وجود دارد: گل بابونه و گل ارکیده.

بابونه‌ها نشان دهنده جوانی و بی گناهی هستند که نماد تصویر ایده آل گتسبی از دیزی (نام نقش اول زن فیلم به معنای گل بابونه) است. با این حال، مرکز زرد رنگ در مورد قلب سرسخت و بزدل دیزی هشدار می‌دهد. او نقوش گل بابونه را به شکلی پاک نشدنی در دکور اصلی عمارت خود قرار می‌دهد که نشانه‌ای از وسواس دیرینه اوست. به زودی می‌بینیم که ارکیده‌های سفید در باغ مجلل گتسبی که همچنین به دیزی اختصاص دارد، نمایش را می‌دزدند. نیک پسر عموی او ما را به معنای آن‌ها راهنمایی می‌کند و دنیای او را به عنوان “ارکیده‌های ناخوشایند و لجبازی دلپذیر و شاد” توصیف می‌کند.

فیلم‌ها و گل‌ها, ماهی بزرگ (Big Fish)

فیلم‌ها و گل‌ها big fish

این فیلم دل‌های امیدوار را با کشتزاری از نرگس مسحور می‌کند. ادوارد در حالی که هر دو توسط شکوفه های زرد طلایی احاطه شده اند به جنی می‌گوید: “آن‌ها گل مورد علاقه تو هستند.” ادوارد قسم خورده است که با او ازدواج کند، اگرچه آن‌ها به سختی یکدیگر را می‌شناسند.

چند ثانیه بعد، نامزد حسود جنی (به طور قابل درک) به صحنه می‌آید و تعدادی گل در یک دعوای یک طرفه پایمال می‌شوند. نرگس‌ها نمادی از شروع جدید هستند، بنابراین شرط می‌بندیم که می‌توانید حدس بزنید چه کسی دختر را گرفت!

فیلم‌ها و گل‌ها, گل‌های پژمرده (Broken Flowers)

فیلم‌ها و گل‌ها broken flowers

به گفته آخرین زن زندگی اش، بیل موری نقش یک دون خوان سالخورده را بازی می کند که در حال بیرون رفتن از در است. به نظر می رسد شخصیت او تا حد زیادی از هیچ چیزی متاثر نشده باشد تا اینکه نامه‌ای در مورد لوازم التحریر صورتی و انگیزه‌ای جدی از همسایه‌اش دریافت کرد. بر اساس این نامه، او ممکن است یک پسر 19 ساله داشته باشد، اما مادر مرد جوان (نویسنده نامه) یک راز است.

به اصرار مشتاقانه همسایه‌اش، او به هر یک از چهار همسر سابقش یک گل صورتی تقدیم می‌کند و معتقد است که مادر این نماد را تشخیص می‌دهد.

فیلم‌ها و گل‌ها, انگشتان سبز (Greenfingers)

greenfingers

یک باغ گل غیرمنتظره و زیبا که توسط زندانیان در یک زندان نگهداری می‌شود. زمانی که کالین برای گذراندن دوران محکومیت خود در زندانی با امنیت پایین می‌رسد، یک زندانی ابد به نام فرگوس با او دوست می‌شود و دانه‌های گل به او هدیه می‌دهد. کالین که مشتاق این هدیه نیست، به هر حال بذرها را در خاک سخت حیاط زندان می‌کارد.

بر خلاف همه احتمالات، این اقدام قطعه زمینی درخشان از بنفشه‌های دوتایی تولید می‌کند. سرپرست به اندازه‌ای تحت تأثیر قرار می‌گیرد که کالین را برای ساختن اولین باغ زندان دعوت می‌کند، باغی که باز هم فراتر از انتظارات همه شکوفا شد و نظر یک متخصص باغبانی را به خود جلب کرد. باغ زندان به انجمن سلطنتی باغبانی ارائه شده است. اگر موارد بیشتری را فاش کنیم، دلیلی برای تماشای این فیلم دوست داشتنی وجود نخواهد داشت. بنابراین این شما هستید که ببینید چگونه زحمات کالین توسط جامعه مورد استقبال قرار گرفت.

کلام آخر

لازم است بدانید هیچ یک از گل‌های فروشگاه ما بوی جنایت و خون نمی‌دهد. برای هماهنگ کردن یک قرار سینمایی، با فیلم‌هایی درباره گل، دسته گل مورد نظر خود را از هایپر گل تهیه کنید.

باکس گل